مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب های رازی>>> لطفا کلیک بفرمایید <<<

چسب همه کاره کوچک رازی

چسب همه کاره کوچک

همانطور که می‌دانید، امروزه چسب‌ها با توجه به کاربردها و سازگاریشان با سطوح مختلف، انواع مختلفی دارند. اما بعضی از چسب‌ها هستند که با سطوح مختلف سازگارند و کار با آن‌ها به سادگی امکان پذیر است. چسب همه‌کاره کوچک رازی ، از قدیمی‌ترین چسب‌هاست که توسط شرکت شیمیایی رازی تولید شده است. اگر می‌خواهید با ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فرد چسب همه‌کاره کوچک رازی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید. با مطالعه این مطلب هرآنچه را که باید درباره‌ی چسب همه‌کاره رازی و چسب کاشی پودری بدانید، خواهید دانست! پس تا پایان این مقاله با ما باشید تا بتوانید بهترین چسب همه‌کاره رازی را خریداری کنید.

چسب همه کاره کوچک
چسب همه کاره کوچک

چسب همه‌کاره کوچک رازی

چسب‌ها‌ ماده‌ای غیر فلزی و تشکیل شده از پلیمر‌های آلی می‌باشند. چسب از ابزارهای اساسی و پرکاربرد است و به همین دلیل انواع گوناگونی دارد. در بین انواع متفاوت چسب‌، چسب‌های همه‌کاره کوچک رازی از پرکاربردترین چسب‌ها هستند. جالب است بدانید؛ چسب‌های همه‌کاره کوچک رازی حتی از چسب‌های همه‌کاره بزرگ رازی هم کاربردهای بیشتری دارند. یکی از دلایلی که باعث می‌شود چسب همه‌کاره رازی از چسب‌های دیگر پرکاربردتر باشد، می‌تواند استفاده آسان از آن باشد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که چرا چسب همه کاره کوچک رازی؟ برای پاسخ به این سوال، ما را در ادامه مطالب همراهی کنید.

چرا چسب همه‌کاره کوچک رازی؟

در ابتدا باید بگوییم چرا باید از چسب همه‌کاره کوچک رازی استفاده کنید. شرکت شیمیایی رازی اولین بار در سال 1359 در اطراف شهرستان هشتگرد (در استان البرز) شروع به فعالیت کرد. صنایع شیمیایی رازی، شرکتی شناخته شده در زمینه تولید انواع چسب صنعتی، خانگی،اداری و بسته‌بندی است. نتیجه فعالیت این شرکت ارائه محصولاتی باکیفیت بسیار بالا است. علت باکیفیت بودن و مرغوب بودن چسب‌‌های رازی، استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت است. شرکت شیمیایی رازی پس از  40 سال تجربه، با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات صنعتی، از تولید باز نایستاده است.

همچنین می‌توان گفت؛ این شرکت همواره چسب‌های با کیفیت را تولید می‌کند. تولید محصولات باکیفیت باعث شده است، شعار همه راضی از چسب رازی محقق شود. این شرکت توانسته است کاربری مهر استاندارد بین‌المللی کیفیت ISO 2008,2009 را از شرکت QS سوئیس کسب کند.شرکت شیمیایی رازی همواره برای پاسخ به نیاز هموطنان عزیز، تلاش کرده است. چسب همه‌کاره کوچک رازی از قدیمی‌ترین انواع چسب‌هایی است که این شرکت تولید می‌کند. چسب همه‌کاره رازی با نام‌های چسب مایع و یا چسب آبکی در بین مردم رایج است. به عبارتی از پرمصرف‌ترین چسب‌ها به شمار می‌رود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب های رازی>>> لطفا کلیک بفرمایید <<<

سوال دیگر این است که؛ چرا چسب همه کاره کوچک رازی؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، بعد از استفاده از چسب همه‌کاره رازی ، اگر تا استفاده بعدی، زمان زیادی بگذرد و یا به عبارت ساده‌تر بعد از باز کردن چسب، مدت زمان زیادی از آن استفاده نکنید، مابقی چسب دیگر قابل استفاده نبوده و کارآیی قبل را نخواهد داشت. در نتیجه انتخاب چسب همه‌کاره کوچک رازی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که، از چسب همه‌کاره رازی استفاده زیادی نمی‌کنند. این انتخاب باعث شده است تا، چسب همه‌کاره  یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت شیمیایی رازی باشد.

چسب همه کاره کوچک
چسب همه کاره کوچک

مشخصات و ویژگی‌های چسب همه‌کاره کوچک رازی

چسب‌های همه‎‌کاره رازی در اندازه‌های متفاوت وجود دارند. این چسب‌ها در مقدارهای 8، 20، 30، 50، 100 سی‌سی و حلب 17 لیتری به بازار عرضه می‌شوند. چسب همه‌کاره کوچک رازی در تیوب‌های 8 سی‌سی وجود دارد. شرکت شیمیایی رازی، به بسته‌بندی محصولات و بدنه آن‌ها هم توجه می‌کند. بسته‌بندی چسب همه‌کاره رازی به صورت تیوبی با درپوش پیچی است. این بسته‌بندی علاوه بر اینکه به محصول ظاهری شیک می‌بخشد، مانع از بیرون ریختن چسب مایع نیز می‌شود.

چسب همه‌کاره علاوه بر رنگ بی‌نظیر، دارای بدنه‌ای انعطاف پذیر بوده که مانع از آسیب رسیدن به بدنه می‌شود.

تیوب منحصر به فرد، خوش‌رنگ و منعطف چسب همه‌کاره رازی، درون جعبه مقوایی قرار گرفته است. این کار به محافظت بیشتر تیوب کمک می‌کند. روی جعبه مقوایی چسب همه‌کاره ، موارد استفاده، طریقه استفاده، کارایی، تاریخ تولید و انقضای چسب نوشته شده است. بسته بندی این چسب به گونه‌ای طراحی شده است که تمام اطلاعات لازم را در اختیار خریداران عزیز قرار می‌دهد و به همین دلیل مشتریان و خریداران عزیز، به راحتی می‌توانند از این چسب همه‌کاره رازی استفاده کنند. اگر از چسب همه‌کاره به درستی استفاده شود، نتیجه بهتر و مطلوب‌تری خواهد داشت.

پایه پلیمر چسب همه‌کاره رازی، پلی وینیل کلراید می‌باشد. این چسب، از دسته چسب‌های پایه حلال بوده و مایعی بدون رنگ و شفاف است.

به همین دلیل بین چسب‌های دیگر از محبوبیت خاصی برخوردار است. بعد از استفاده و خشک شدن، چسب همه‌کاره ، بسیار خشک و غیر منعطف می‌شود. از ویژگی‌های چسب همه‌کاره می‌توان به قدرت چسبندگی متوسط آن و کار آسان و فوری اشاره کرد. همچنین چسب همه‌کاره رازی از در دسترس‌ترین چسب‌هاست و با نام Allplast در فروشگاه‌ها، لوازم التحریری‌ها و ابزارآلات به فروش‌ می‌رسد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب های رازی>>> لطفا کلیک بفرمایید <<<

قیمت این چسب نسبت به چسب‌های دیگر پایین‌تر و ارزان‌تر است.

البته بهتر است بدانید، چسب‌های همه‌کاره قدرت چسبندگی بالاتری از چسب‌های نواری دارند. این نوع چسب‌ها، برعکس چسب‌های نواری بعد از استفاده دیده نمی‌شوند. این ویژگی از چسب همه‌کاره، به زیبایی هرچه تمام‌تر و بهتر کارهای تزئینی و کادویی مثل؛ درست کردن جعبه‌های هدیه کمک می‌کند. در حالت کلی اگر ب دنبال خرید چسبی هستید که قدرت چسبندگی بالاتری نسبت به چسب نواری داشته باشد و در کارتان دیده نشود، پیشنهاد مجموعه ما به شما، خرید چسب همه‌کاره رازی است. بی‌شک انتخاب چسب همه‌کاره بهترین انتخاب خواهد بود.

چسب همه‌کاره ، چسبی منحصر به فرد است و به خاطر کیفیت بالا و مرغوبیتی که دارد، در بین مردم محبوب شده است. این چسب علاوه بر بسته بندی شکیلی که دارد، باعث شده است، کار برای مشتریان و خریداران راحت‌تر شود. چسب‌ همه‌کاره کوچک رازی بدون نیاز به حرارت، آب و یا هر فعال کننده دیگر، به راحتی قابل استفاده است.

این چسب با انواع سطوح از جمله؛

شیشه، چینی، پلاستیک، لاستیک، پارچه، چرم، نمد، سرامیک، چوب‌پنبه و… سازگار بوده است. به همین علت، چسب همه‌کاره به یکی از پرطرفدارترین چسب‌ها تبدیل شده است.

کاربردهای چسب همه‌کاره کوچک رازی

چسب همه‌کاره پاسخی به نیاز مصرف‌کنندگان در تمام گروه‌های سنی و اکثر صنایع است. از چسب همه‌کاره رازی برای استفاده‌های روزمره در منزل، دفتر کار، صنایع دستی، مدل‌سازی، درست کردن پاکت و … استفاده می‌شود. این چسب از پرکاربردترین انواع چسب‌ها به شمار می‌رود و در صنایع مختلف، منازل و محیط کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسب همه‌کاره کوچک رازی برای درست کردن کاردستی و درست کردن جعبه هدیه مناسب می‌باشد. همچنین این چسب در ماکت‌سازی هم کاربرد دارد. اما باید توجه کرد که از چه مواد و وسایلی برای ساخت ماکت استفاده می‌شود.

اگر وسایل مصرفی برای ساخت ماکت، از جنس فیبر و یا یونولیت بود به هیج وجه از چسب همه‌کاره استفاده نکنید.

برای کارایی بهتر چسب همه‌کاره کوچک رازی و انواع چسب‌های دیگر، در ابتدا لازم است سطح مورد نظر را تمیز کنیم. به طوری که فاقد هرگونه ذرات چربی، زنگ‌زدگی، گرد و غبار و مواد نچسب باشد. اگر سطحی را بدون تمیز کردن، چسب بزنیم، از کارایی چسب کاسته شده و در نتیجه چسبندگی آن کم‌تر می‌شود. بعد از آن هر دو سطح را به مقدار یکسان با کاردک و یا هر وسیله دیگری آغشته به چسب همه‌کاره کوچک رازی نموده و سپس دو سطح را روی هم قرار می‌دهیم و با اعمال فشار کافی دو سطح به هم می‌چسبند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب های رازی>>> لطفا کلیک بفرمایید <<<

اگر سطحی که می‌خواهید روی آن از چسب همه‌کاره کوچک رازی استفاده کنید، جذب بالایی داشت، دو لایه چسب همه‌کاره کوچک رازی روی آن بزنید.

البته نه اینکه دو لایه از چسب را بلافاصله روی هم بزنید. بلکه؛ به این صورت که اجازه دهید لایه اول خشک شود، سپس لایه دوم را روی لایه اول بزنید. همانطور که گفتیم، بهتر است به این نکته توجه کنید که چسب همه‌کاره رازی نباید روی فیبر و یا یونولیت‌ها استفاده شود، چون؛ دارای مواد نفتی همچون تینر است و باعث خورده شدن و نابود شدن فیبر و یا یونولیت‌ها می‌شود. در صورت ریخته شدن چسب همه‌کاره  روی دست و یا وسایل، چسب به راحتی از روی دست و وسایل پاک می‌شود. اما بهتر است هنگام استفاده از چسب همه‌کاره رازی مراقب باشید و اگر روی پوستتان ریخت سریعا آن را از روی پوست برداشته و پوستتان را بشویید.

چسب همه کاره کوچک
چسب همه کاره کوچک

ایمنی و نگه‌داری چسب همه‌کاره کوچک رازی

چسب همه‌کاره رازی باید در مکان خشک و خنک و در دمای 5 تا 30 درجه سانتی‌گراد نگه‌داری شود. همچنین بهتر است، این نوع چسب را دور از نور مستقیم و گرما نگه‌داری کرد. دمای محیط و چسب در هنگام استفاده از چسب همه‌کاره  بهتر است 15 درجه سانتی‌گراد باشد.

چون چسب همه‌کاره رازی از چسب‌های پایه حلال به شمار می‌رود، قابل اشتعال و تا حدودی سمی است.

توجه کنید که تاریخ مصرف چسب همه‌کاره کوچک رازی فقط یکسال (12 ماه) است به هنگام خرید، به تاریخ انقضا و تولید چسب دقت کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب های رازی>>> لطفا کلیک بفرمایید <<<

به هنگام آتش‌سوزی برای اطفای حریق می‌توان از کف، گاز CO2 و پودر استفاده کرد.

چسب‌ همه‌کاره رازی را دور از دسترس کودکان نگه‌داری کنید.

بهتر است از چسب‌های همه‌کاره ، دور از شعله و جرقه استفاده کنید.

از آن جاییکه تمام چسب‌ها از مواد شیمیایی تولید شده‌اند پس محیطی که در آن از چسب همه‌کاره رازی استفاده می‌شود، بهتر است دارای تهویه مناسب هوا باشد.

در هنگام استفاده از چسب همه‌کاره رازی بهتر است از دستکش و ماسک استفاده کنید.

در صورتی که چسب همه‌کاره با چشم و یا پوست تماس پیدا کرد؛ بهتر است آن‎ها را بشویید.

خرید عمده چسب همه‌کاره کوچک رازی

همانطور که گفتیم، چسب همه‌کاره کوچک رازی از پرفروش‌ترین انواع چسب است. این چسب با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌شود. خرید چسب همه‌کاره کوچک رازی به صورت عمده و جزئی صورت می‌پذیرد. خریداران عمده چسب همه‌کاره، معمولا خودشان از فروشندگان جزئی چسب هستند. که البته خرید عمده این محصول پرکاربرد، به نفع آن‌ها خواهد بود. خریداران عزیز برای خرید عمده و جزئی چسب همه‌کاره کوچک رازی می‌توانند با واحد فروش مجموعه تک‌چسب در ارتباط باشند. خریدار چسب همه‌کاره کوچک رازی، با خرید عمده این محصول سود بسیار خوبی می‌برد.

چون؛ قیمت تمام شده خرید عمده چسب همه‌کاره کوچک رازی، برای خریداران بسیار کمتر از قیمت خرید جزئی آن خواهد بود.

 شما مشتریان و همراهان گرامی برای خرید چسب همه‌کاره ، می‌توانید بعد از مقایسه قیمت‌ها در سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی با ما تماس بگیرید و این محصول پرطرفدار را از مجموعه تک‌چسب خریداری کنید. مجموعه ما، انواع چسب رازی به خصوص چسب همه‌کاره کوچک رازی را با قیمت مناسب و در تعداد و مقدار دلخواه برای مشتریان عزیز فراهم کره است. تا هر قشری بتواند این محصول پرکاربرد و پرطرفدار را خریداری کرده و در مصارف گوناگون استفاده کند. استفاده از این چسب باعث می‌شود از خیلی از هزینه‌های گزاف کم شده و به تعمیر خیلی از وسایل بپردازیم. شما نیز اگر به دنبال خرید این محصول هستید، با واحد فروش مجموعه تک‌چسب تماس بگیرید.

چسب همه کاره کوچک
چسب همه کاره کوچک

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم، چسب همه‌کاره ، یکی از چسب‌هایی است که قدرت چسبندگی بالاتری نسبت به چسب‌های نواری داشته و بعد از چسباندن دو سطح به هم، دیده نمی‌شود. سرعت فیکس شدن چسب همه‌کاره ، متوسط است. همانطور که از نام این چسب مشخص است، چسب 123 نسبت به اکثر سطوح سازگار است و کاربردهای فراوانی هم دارد. همانطور که در  این مقاله اشاره شد، از کاربردهای چسب همه‌کاره کوچک رازی می‌توان به کاربردهای صنعتی، صنایع دستی، ماکت‌سازی و… اشاره کرد. از آنجایی که تاریخ انقضای چسب‌های همه‌کاره رازی 12 ماه است، پس خرید چسب همه‌کاره کوچک رازی پرفروش‌تر است. چون این چسب‌های همه‌کاره کوچک، هم دارای قیمت به صرفه‌تر هستند و هم برای مشتریانی که استفاده زیادی از چسب همه کاره ندارند مناسب‌ترند. برای خرید انواع چسب همه‌کاره کوچک رازی از مجموعه تک‌چسب ، با واحد فروش ما در تماس باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب های رازی>>> لطفا کلیک بفرمایید <<<